فواید دستگاه های تصفیه هوا

فواید دستگاه های تصفیه هوا  (بخش سوم)

فواید دستگاه تصفیه هوا

فواید دستگاه تصفیه هوا

  1. دستگاه تصفیه هوا به کاهش واکنش های آلرژیک کمک می کنند:

بیشترین عوامل آسم در خانه خود شما پیدا می شود. این محرک ها شامل گرد و غبار ، سلول های خشک پوست ، پاک کننده های خانگی ، آلودگی ، مونوکسید کربن ، اسپری های خوشبو کننده هوا ، دود حاصل از پخت و پز ، مواد آرایشی ، محصولات رنگی عطرها و اسپری های مو هستند.

ما چه در بیرون و چه داخل خانه به طور دائم در معرض آلرژن های احتمالی قرار داریم. با از بین بردن مواد این تحریک کننده احتمالی که می توانند شامل حیوانات خانگی ، گرده ، گرد و غبار و اسپورهای قالب باشند ، می توانید میزان حساسیت زایی را در خانه خود پایین آورید. دستگاه تصفیه هوا بسیاری از پوست حیوانات و یا گرده گل‌ها و درختان و… که باعث ایجاد آلرژی می‌شوند را از بین میبرد.

دستگاه تصفیه هوا با پاک کردن ذرات ساطع شده توسط حیوانات و سایر آلرژن ها ، علائم آزاردهنده ی حساسیت را کمتر می کند. با گردش هوای پاک که توسط فیلترها پاکسازی شده است واکنش های آلرژیک کم می شوند. تصفیه کننده هوا نابودگر گرده، دود و گرد و غبار و آلرژن های دیگر در هوا می باشد. و باعث کاهش حملات آسم می شود.

فواید دستگاه تصفیه هوا

تنفس اکسیژن در دم و بازدم دی اکسید کربن چرخه طبیعی بدن ما است ، اما هنگامی که در یک فضای بدون گردش هوا محدود شوید ، دی اکسید کربن بیش از حد جمع می شود و اکسیژن کافی نیست ، که می تواند برای بدن مضر باشد.

 

تنفس زیاد از حد دی اکسید کربن می تواند  منجر به سرگیجه ، سردرد ، تنگی نفس ، ضعف ، از دست دادن توانایی های ذهنی ، بیهوشی ، حالت تهوع ، افزایش ضربان قلب و فشار خون ، تعریق ، خواب آلودگی ، بیماری های ریوی و مرگ به دلیل کمبود اکسیژن خون شود.

در خانه های ما مقداری میزان دی اکسید کربن که از نفس ما تولید شده است (و همچنین نفس حیوانات خانگی ما)وجود دارد. اگر هوا در خانه شما گردش نداشته باشد ، مقدار زیادی کربن دی اکسید ساخته می شود . این امر منجر به احساس خواب آلودگی و سبکی می شود زیرا بدن اکسیژن کافی دریافت نمی کند.

با دستگاه تصفیه هوا ، سطح مناسب اکسیژن در خانه حفظ می شود زیرا هوای تازه به طور مداوم در داخل خانه گردش می کند. این گردش هوا به طور موثری سطح دی اکسید کربن را کاهش داده و کیفیت زندگی و سلامتی شما را در خانه بالا می برد.

8- دستگاه تصفیه هوا با تازه نگه داشتن هوا ، در کاهش بو در اطراف خانه بسیار عالی است:

در خانه به طور معمول بعضی از بوها و رایحه ها وجود دارد، خواه از آشپزی باشد یا از حیوانات خانگی.

اگر خانه شما دارای تهویه مناسب نمی باشد یا نمی توانید به راحتی خانه خود را تهویه کنید، پس یک دستگاه تصفیه هوا می تواند به از بین بردن این بوهای ناخواسته کمک کند .

از بین بردن بوهای ناخوشایند یکی از مفیدترین ویژگی های دستگاه های تصفیه هوا است. این بوهای ناخوشایند فقط به فعالیت های درون خانه ختم نمی شوند بلکه اگر شما در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که در محیط اطراف آن صنایع آلاینده، آب های راکد و آلوده و سایر منابعی که بوهای نامطبوع تولید می‌کنند وجود دارد، خرید تصفیه هوا می‌تواند شما را از آن بوهای ناراحت کننده نجات دهد.