فیلترهای هوا: پاسخ سوالات شما(بخش سوم)

برای پاسخ به برخی از سوالات متداول در مورد این فیلترهای هوا دستگاه ها، ما نظر سه متخصص پزشکی مختلف را جویا شدیم: آلانا بیگرز،MD ، MPH ، پزشک داخلی دارای مجوز هیئت مدیره. استیسی سامپسون ، DO ، پزشک خانوادگی دارای مجوز هیئت مدیره؛ و جودیت مارسین ، MD ، پزشک خانوادگی دارای مجوز هیئت مدیره.
این چیزی است که آنها برای گفتن داشتند.

آیا مزایای فیلترهای هوا آنقدر قابل توجه است که بتواند از هزینه های آن بیشتر شود؟

آلانا بیگرز:

کار همه ی فیلترهای هوا با ذرات به طور یکسان نیست. فیلترهای درجه بالاتر گران ترند ، اما ذرات بسیار ریز را فیلتر می کنند. مزایای این ممکن است بیش از هزینه ها باشد ، به خصوص اگر آلرژی یا مشکل تنفسی دارید.

استیسی سامپسون:

بله ، مزایای آن بیشتر از هزینه است. هنگام بررسی هزینه مراجعه به اورژانس یا مطب پزشک برای معاینه ، مخلوط با هزینه و عوارض جانبی داروی بالقوه برای مسائل مربوط به تنفس ، یک دستگاه تصفیه هوا در مقایسه با آن یک سرمایه گذاری هوشمندانه است. اگر خانه ای با چند نفر ساکن دارید که به دلیل کثیف بودن فیلتر هوا ممکن است دچار مشکلات تنفسی شوند ، خرید هر چند ماه یک فیلتر ممکن است در مقایسه با چندین نفر که به یکباره به پزشک مراجعه می کنند ارزان تر باشد.

جودیت مارسین:

یک بررسی در سال 2011 در مورد فیلترهای هوا و پاک کننده های هوا نشان می دهد که فیلتر MERV 12 در یکی از مطالعات ارزیابی شده علائم آسم را بهبود بخشیده است. به طور کلی ، این متخصصان نتیجه گرفتند که به نظر می رسد ترکیبی از فیلترهای با کارایی متوسط تا بالا ، همراه با تمیز کننده های هوای قابل حمل اتاق در مکان های خواب بهترین کاهش علائم را برای هزینه ارائه می دهند.

اواع دستگاه تصفیه هوا

 

آیا فیلترهای هوا می توانند به افراد مبتلا به مشکلات تنفسی کمک کنند تا تسکین پیدا کنند؟

آلانا بیگرز:

بله ، فیلترهای هوا می توانند به فیلتر مواد آلرژی زا کمک کنند که می تواند محرکی برای افراد مبتلا به مشکلات تنفسی مانند آسم یا COPD باشد.

استیسی سامپسون:

بله ، به خصوص اگر آنها هر نوع مشکل تنفسی از قبیل آسم ، COPD یا آلرژی داشته باشند. فیلترهای هوا می توانند در کاهش خطر حملات تنفسی حاد به دام انداختن مواد تحریک کننده ای که سعی می کنند به مجاری سیستم تهویه منتقل شوند ، مفید باشند و به شما امکان می دهند راحت تر نفس بکشید.

جودیت مارسین:

متأسفانه ، به طور مداوم نشان داده نشده است که بهبود کیفیت هوا فقط از طریق فیلتراسیون به بهبود علائم آلرژی یا آسم کمک می کند. این احتمالاً به این دلیل است که آلرژن های بزرگتر اغلب به راحتی در هوا منتقل نمی شوند ، بنابراین نمی توانند فیلتر شوند. در عوض ، آنها روی سطوح می نشینند. غبارروبی منظم ، جاروبرقی ، شستن ملحفه ها و تمیز نگه داشتن سطوح سخت بهترین روش برای کنترل این ذرات بزرگتر است. بسیاری از کارشناسان ترکیبی از روش ها را برای کنترل آلرژی و آسم توصیه می کنند که شامل یک برنامه تمیز کردن ، فیلترهای مکانیکی و پاک کننده های قابل حمل هوا است. با این حال ، توصیه می شود از پاک کننده های قابل حمل هوا یا سایر سیستم های الکترونیکی تمیز کننده هوا که ازن تولید می کنند ، که به عنوان تحریک کننده ریه شناخته می شود ، خودداری کنید.

مشاوره و خرید بهترین و مناسب ترین دستگاه تصفیه هوا در آویسا کالا